Scroll to Top

Μυστικά για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά χωρίς να αλλάξεις τη διατροφή σου

By Freddo News / Published on Παρασκευή, 25 Μαρ 2016 19:01 ΜΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μυστικά για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά χωρίς να αλλάξεις τη διατροφή σου / 1290 views

odigos-gia-epipedi-koilia-me-eukola-tips-02

Έχεις χάσει αρκετά κιλά και έχεις αποκτήσει ένα όμορφο και υγιές σώμα, το κοιλιακό λίπος, δυστυχώς, επιμένει!

Στη διατροφή σου δεν έχεις κάτι να αλλάξεις, μιας και το καθημερινό σου διαιτολόγιο είναι πολύ συγκεκριμένο (καταναλώνεις άφθονα φρούτα, λαχανικά, ψάρια, προϊόντα ολικής άλεσης). Μήπως όμως μπορείς να αλλάξεις μικρές συνήθειες της καθημερινότητάς σου που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις το στόχο σου, που δεν είναι άλλος από τη μέση-δαχτυλίδι;

a49a053f4d39f2f32484f09bf9ea9e3f_L

Πάμε, λοιπόν, να δούμε τους 4 απλούς τρόπους:

– Πίνε περισσότερο νερό: Η αφυδάτωση μόνο αρνητικές επιπτώσεις μπορεί να έχει στο σώμα σου. Αν δεν πίνεις άφθονο νερό μέσα στη μέρα, τότε ο μεταβολισμός σου θα πέσει δραματικά και το αδυνάτισμα θα γίνει ο απόλυτος εφιάλτης σου. Για να βοηθήσεις το σώμα σου να αποτοξινωθεί και να κάνει περισσότερες καύσεις, φρόντισε να πίνεις τουλάχιστον δύο λίτρα νερό τη μέρα.
– Περισσότερο… μάσημα: Έχε πάντα κατά νου πως η πέψη ξεκινά από το στόμα. Αν δε μασήσεις καλά την τροφή σου, τότε σίγουρα δε θα έχεις καλή χώνεψη. Για να αποφύγεις, λοιπόν, το ενοχλητικό φούσκωμα που σε δείχνει πιο… juicy, μην ξεχνάς να μασάς τέλεια το φαγητό σου. Βιαστικές μπουκιές ΤΕΛΟΣ!

028ab55a0e861af32928c1537a59f68f_L
– Ναι στο περπάτημα, όχι στην απραξία: Το ξέρουμε πως το ασανσέρ σου γνέφει με νόημα να το πάρεις, όμως κάνε τη διαφορά και προτίμησε τις σκάλες. Κι όμως, μικρές αλλαγές σαν και αυτή θα σε βοηθήσουν να κάψεις το περιττό λίπος και να αποκτήσεις το κορμί που ονειρεύεσαι. Βάλε στόχο να περπατάς τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα με γρήγορο ρυθμό και πολύ σύντομα θα εκπλαγείς από τα αποτελέσματα.
– Non stop κοιλιακοί: Τέρμα οι δικαιολογίες, για να αποκτήσεις μέση-δαχτυλίδι θα πρέπει να κοπιάσεις. Φρόντισε να ακολουθείς ένα απαιτητικό πρόγραμμα κοιλιακών τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Ακόμη και τις ημέρες που βαριέσαι να πας γυμναστήριο, μπορείς απλά να γυμνάσεις την κοιλιά σου με την ησυχία σου στο σπίτι. Και για το τέλος σου έχουμε μια τέλεια άσκηση για το γραφείο: Καθώς κάθεσαι στην καρέκλα, ίσιωσε τη σπονδυλική σου στήλη και ρίξε τους ώμους πίσω και κάτω. Πάρε βαθιά ανάσα και ρούφηξε με δύναμη την κοιλιά σου όσο περισσότερο μπορείς. Με την εκπνοή χαλάρωσε για μερικά δευτερόλεπτα. Επανέλαβε την άσκηση για τουλάχιστον 10 φορές.

 


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο