Scroll to Top

Τα ψυχολογικά οφέλη της άσκησης

By freddo1 / Published on Πέμπτη, 14 Σεπ 2017 17:51 ΜΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα ψυχολογικά οφέλη της άσκησης / 1199 views

H ενασχόληση με τον αθλητισμό από την αρχαιότητα έως και σήμερα είναι μια σωματό-πνευματική διαδικασία, και δε  είναι  τυχαία η ρήση «νους υγιής, εν σώματι υγιή», αφού είναι άμεσα συνδεδεμένο το άθλημα είτε ομαδικό είτε ατομικό με την διατήρηση της καλής ψυχολογικής ισορροπίας του ατόμου.

Η Ειρήνη Δανιήλ, Πρωταθλήτρια Ελλάδας στο έπταθλο, Μελος της εθνικής ομάδας, Personal Trainer και  Φυσικοθεραπεύτρια εξηγεί: 

Από την προσωπική μου εμπειρία- σταδιοδρομία στον αθλητισμό, παρατήρησα ότι ο αθλητισμός με βοήθησε στο θέμα της αυτοπειθαρχίας και του αυτοελέγχου. Καθώς επίσης έμαθα να είμαι συνεπής, εργατική και επιμονή σε όλες τις άλλες δραστηριότητες και κοινωνικές δεξιότητες της ζωής μου. Ο αθλητισμός είναι μια διαχρονική αξία και μπορεί αυτό να το επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε τον έχει συμπεριλάβει στην ζωή του.

Επίσης συντέλεσαι σημαντικό ρόλο για την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης μου διότι μέσα από τις αθλητικές ιδιότητες που ανέπτυξα, πίστεψα σε εμένα και είχα πάντα θετικές προσδοκίες και ένιωθα σίγουρη για τον εαυτό μου και κατά συνέπεια για το θετικό αποτέλεσμα, χωρίς να απογοητεύομαι εάν το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό. Μετά το τέλος των αγώνων εστίαζα στα λάθη μου και πως θα μπορούσα να κάνω επανορθωτικές κινήσεις σε έναν επόμενο αγώνα. Και αυτό το θεωρώ αυτοπεποίθηση.

Από την δική μου εμπειρία θα σας παραθέσω κάποιες βοηθητικές συμβουλές τις όποιες με έχουν βοηθήσει σε ότι αφόρα την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης και της διαχείρισης του άγχους:

-Οι στόχοι να είναι προσωπικοί με βάση τις μέχρι τώρα επιδόσεις σας.

-Χρειάζεται να παίρνεται ρίσκα, μπορεί αν δεν το κάνετε να νιώθετε ασφάλεια αλλά δεν θα εξελιχτείτε.

-Κάντε μια λίστα επιτυχιών, είτε μικρές είναι είτε μεγάλες θα είναι αρκετά τονωτικό για την αυτοπεποίθηση σας.

-Η προσοχή σας χρειάζεται να είναι στραμμένη στην δική σας απόδοση και όχι στον αντίπαλο ή το αποτέλεσμα.

-Θα πρέπει πριν από το αγώνισμα να παίρνετε επαφή με το σώμα σας έτσι ώστε να αντιλαμβάνεστε και να κατανοείτε τα συμπτώματα του άγχους, έτσι ώστε να τα αντιλαμβάνεστε ως μια φυσιολογική λειτουργία του σώματος σας έτσι ώστε να μπορείτε να τα διαχειριστείτε.

Αυτά έχω αντιληφθεί από την προσωπική μου εμπειρία ότι είναι βοηθητικά.

Η Ειρήνη Δανιήλ 


Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο