Scroll to Top

Οι τέλειες ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς!

By Freddo News / Published on Τρίτη, 05 Απρ 2016 12:14 ΜΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι τέλειες ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς! / 1556 views

brazilian

Επειδή δεν έχουν όλες οι γυναίκες το ίδιο πρόβλημα, βρήκαμε τις ασκήσεις που ταιριάζουν στην κάθε μία. Παραπονιέστε για την επίπεδη επιφάνειά ή μήπως για τη χαλάρωση; Δεν χρειάζεται να συμβιβάζεστε με την εικόνα της περιφέρειάς σας. Το «The Butt Book: How to Build a Non-Cellulite and Fat-Free Butt in 9 Weeks» της Τόσκα Ρίνο έχει τη λύση για κάθε πρόβλημα.

 

Τα οπίσθιά μου είναι πολύ επίπεδα

Γονατίστε στο πάτωμα με τα μπράτσα να ακουμπούν κάτω. Στη διάρκεια μίας αναπνοής σηκώνετε τη δεξιά γάμπα σε ορθή γωνία και σπρώχνετε το πόδι προς το ταβάνι. Στη διάρκεια της εκπνοής την κατεβάζετε. Επαναλάβετε με δέκα κινήσεις σε κάθε πόδι, επί πέντε φορές. Ολοκληρώστε τις επαναλήψεις από τη μια μεριά και μετά συνεχίστε με την άλλη γάμπα

 

Τα οπίσθιά μου είναι πεσμένα

Σταθείτε όρθια μπροστά σε ένα σκαμνί ή μία καρέκλα και τοποθετήστε το αριστερό σας πόδι στο κέντρο του καθίσματος. Προσέξτε να μην βρίσκεται πιο ψηλά από το γόνατο του δεξιού. Στη διάρκεια της εισπνοής ανεβείτε στο κάθισμα στηριζόμενες στη φτέρνα του αριστερού ποδιού. Φέρτε το δεξί πόδι ακριβώς δίπλα, χωρίς να το πατήσετε στην καρέκλα. Στην εκπνοή κατεβείτε, τοποθετώντας το δεξί πόδι στο έδαφος. Επαναλάβετε με δώδεκα κινήσεις για κάθε γάμπα, επί τρεις φορές.

 

Τα οπίσθιά μου έχουν χαλάρωση

Ξαπλώστε ανάσκελα με τις γάμπες λυγισμένες, τα πόδια ανοιγμένα στο πλάτος της λεκάνης και τα χέρια κατά μήκος του κορμού. Στη διάρκεια της εισπνοής σφίξτε τους γλουτούς όσο πιο δυνατά μπορείτε, ανασηκώνοντας τη λεκάνη. Σταματήστε όταν οι μηροί φτάσουν στην ευθεία του στήθους. Εκπνεύστε στην κάθοδο, χωρίς να αφήσετε τους γλουτούς να ακουμπήσουν στο έδαφος. Επαναλάβετε με δέκα κινήσεις, επί πέντε φορές.

 

Τα οπίσθιά μου είναι γεμάτα

Στέκεστε όρθια με τα πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης. Οι πήχεις των χεριών είναι λυγισμένοι σε ορθή γωνία. Διασταυρώστε τον αγκώνα του δεξιού χεριού με το γόνατο του αριστερού, σηκώνοντας το γόνατο μέχρι το ύψος της λεκάνης. Συνεχίστε γρήγορα διασταυρώνοντας τον αριστερό αγκώνα με το δεξί γόνατο. Επαναλάβετε με δέκα εναλλαγές, επί πέντε φορές.

 

Τα οπίσθιά μου έχουν ψωμάκια

Στέκεστε όρθια στηριζόμενοι στο δεξί πόδι με τη γάμπα ελαφρά λυγισμένη. Η αριστερή γάμπα είναι τεντωμένη με τη μύτη στραμμένη προς τη δεξιά. Στη διάρκεια της εισπνοής σηκώνετε την αριστερή γάμπα στο πλάι. Εκπνέετε καθώς την κατεβάζετε χωρίς να πατάτε στο έδαφος. Ολοκληρώστε με τις επαναλήψεις της μιας γάμπας προτού συνεχίσετε με την άλλη. Επαναλάβετε με δέκα κινήσεις σε κάθε πλευρά, επί πέντε

marieclaire.gr


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο