Scroll to Top

Τι περιλαμβάνει ένα υγιεινό πρωινό

By freddo1 / Published on Τετάρτη, 24 Ιαν 2018 18:53 ΜΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τι περιλαμβάνει ένα υγιεινό πρωινό / 504 views

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημερας. Είναι γεγονός ότι το 50% των Ελλήνων παραλείπει το πρωινό γεύμα παρά τη σπουδαιότητα που έχει για την υγεία μας.

Οταν ξυπνάμε  προερχόμαστε από πολλες ωρες νηστείας, με αποτέλεσμα να υπολειτουργούσε μεταβολικά. Όσο πιο κοντά γίνεται η πρόσληψη τροφης τόσο καλύτερο για το μεταβολισμό μας. Ξεκινώντας τη μέρα σου με ένα σωστό πρωινό βάζεις αυτόματα σε τάξη το διατροφικό σου προγραμμα. Ένα υγιεινο και χορταστικό πρωινό διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο καθώς εφοδιάζει τον οργανισμό μας με την κατάλληλη ενέργεια που θα χρειαστούμε μέσα στη μέρα ώστε να μην αισθανθούμε το αίσθημα κοπώσεως. Σε κρατά χορτάτο για περισσότερες ώρες και μειώνει τις πιθανότητες να ενδώσεις σε ένα ανθυγιεινό σνακ. 

1.Δημητριακα με γαλα.

Το γαλα η το γιαούρτι με δημητριακά η βρωμη είναι ένα από τα αγαπημένα πρωινά. Από τη μια πλευρά το γιαούρτι είναι μια υγιεινή, θρεπτική και ιδιαίτερα εύπεπτη τροφή καθως τα βακτήρια που περιέχει αποκαθιστούν την ισορροπία της εντερικής χλωρίδας, που είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του εντέρου και την αποφυγή γαστρεντερικών προβλημάτων. Από την άλλη πλευρά η παρασκευή σπιτικης γκρανολας από αγνά υλικά είναι υπερβολικά εύκολη και περιέχει πολύ λιγότερα συντηρητικά και σακχαρα.

2.Φρουτοσαλάτα.

Τα φρούτα αποτελούν ένα πολύ θρεπτικό πρωινό καθως περιέχουν φανταστικές ιδιότητες, πολλά θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες που όχι μόνο θα μας χορτάσουν αλλά θα ενεργοποιήσουν δραστικά και τον μεταβολισμό μας για όλη την ημέρα.

3.Smoothies.

Τα smoothies αποτελούνται από διάφορα φρέσκα φρουτα  χτυπημενα  στο μπλεντερ μαζι με γαλα η γιαουρτι, νερο και παγο. Ενα απο τα πολλά οφέλη των smoothies ειναι οτι υπαρχει μεγαλη ποικιλια στην προσληψη των θρεπτικων συστατικων τα οποια ειναι πολυτιμα για τον οργανισμο και απορροφούνται ευκολα χωρις ιδιαιτερη επιβαρυνση του πεπτικου συστηματος.

4.Ομελετα.

Το αυγό αποτελεί τροφή, πλούσια σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, νάτριο, κάλιο, βιταμίνη Α, Β12, φολικό οξύ και σημαντικές ποσότητες σιδήρου. Αν θελουμε να αποφύγουμε τα λιπαρά μπορούμε να δοκιμάσουμε την ομελέτα με ασπράδια και ένα κροκο από τα αυγα και να προσθέσουμε λαχανικά.

•Άρχισε μια δραστηριότητα. Η τακτική δραστηριότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες. 3 με 4 φορές την εβδομάδα, διαρκείας 60 λεπτών είναι αρκετό. Σύμφωνα με το πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης ανακάλυψαν πως το να ασκείσαι για 30’ την ημέρα, σε βοηθάει να χάσεις 25% περισσότερο βάρος από ότι αν γυμνάζεσαι για μία ολόκληρη ώρα.

 

Ευχαριστούμε τη Λευκοθέα Καβρουλάκη

Αθλητική Επιστημων-Σύμβουλος Ευεξίας και Υγείας.

Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών

ΦΩΤΟ: Νικος Ζώτος


Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο