Scroll to Top

4 μυστικά για να καταφέρεις να χάσεις το επίμονο κοιλιακό λίπος χωρίς να αλλάξεις κάτι στη διατροφή σου

By Freddo News / Published on Παρασκευή, 08 Ιούλ 2016 09:14 ΠΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 4 μυστικά για να καταφέρεις να χάσεις το επίμονο κοιλιακό λίπος χωρίς να αλλάξεις κάτι στη διατροφή σου / 1801 views

1b29f72ef79350b7be93eebf4a45bf4e_L

Παρόλο που έχεις χάσει αρκετά κιλά και έχεις αποκτήσει ένα όμορφο και υγιές σώμα, το κοιλιακό λίπος, δυστυχώς, επιμένει!

Στη διατροφή σου δεν έχεις κάτι να αλλάξεις σύμφωνα με το queen.gr, μιας και το καθημερινό σου διαιτολόγιο είναι πολύ συγκεκριμένο (καταναλώνεις άφθονα φρούτα, λαχανικά, ψάρια, προϊόντα ολικής άλεσης). Μήπως όμως μπορείς να αλλάξεις μικρές συνήθειες της καθημερινότητάς σου που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις το στόχο σου, που δεν είναι άλλος από τη μέση-δαχτυλίδι;

Πάμε, λοιπόν, να δούμε τους 4 απλούς τρόπους:

– Πίνε περισσότερο νερό: Η αφυδάτωση μόνο αρνητικές επιπτώσεις μπορεί να έχει στο σώμα σου. Αν δεν πίνεις άφθονο νερό μέσα στη μέρα, τότε ο μεταβολισμός σου θα πέσει δραματικά και το αδυνάτισμα θα γίνει ο απόλυτος εφιάλτης σου. Για να βοηθήσεις το σώμα σου να αποτοξινωθεί και να κάνει περισσότερες καύσεις, φρόντισε να πίνεις τουλάχιστον δύο λίτρα νερό τη μέρα.

– Περισσότερο… μάσημα: Έχε πάντα κατά νου πως η πέψη ξεκινά από το στόμα. Αν δε μασήσεις καλά την τροφή σου, τότε σίγουρα δε θα έχεις καλή χώνεψη. Για να αποφύγεις, λοιπόν, το ενοχλητικό φούσκωμα που σε δείχνει πιο… juicy, μην ξεχνάς να μασάς τέλεια το φαγητό σου. Βιαστικές μπουκιές ΤΕΛΟΣ!

– Ναι στο περπάτημα, όχι στην απραξία: Το ξέρουμε πως το ασανσέρ σου γνέφει με νόημα να το πάρεις, όμως κάνε τη διαφορά και προτίμησε τις σκάλες. Κι όμως, μικρές αλλαγές σαν και αυτή θα σε βοηθήσουν να κάψεις το περιττό λίπος και να αποκτήσεις το κορμί που ονειρεύεσαι. Βάλε στόχο να περπατάς τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα με γρήγορο ρυθμό και πολύ σύντομα θα εκπλαγείς από τα αποτελέσματα.

– Non stop κοιλιακοί: Τέρμα οι δικαιολογίες, για να αποκτήσεις μέση-δαχτυλίδι θα πρέπει να κοπιάσεις. Φρόντισε να ακολουθείς ένα απαιτητικό πρόγραμμα κοιλιακών τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Ακόμη και τις ημέρες που βαριέσαι να πας γυμναστήριο, μπορείς απλά να γυμνάσεις την κοιλιά σου με την ησυχία σου στο σπίτι. Και για το τέλος σου έχουμε μια τέλεια άσκηση για το γραφείο: Καθώς κάθεσαι στην καρέκλα, ίσιωσε τη σπονδυλική σου στήλη και ρίξε τους ώμους πίσω και κάτω. Πάρε βαθιά ανάσα και ρούφηξε με δύναμη την κοιλιά σου όσο περισσότερο μπορείς. Με την εκπνοή χαλάρωσε για μερικά δευτερόλεπτα. Επανέλαβε την άσκηση για τουλάχιστον 10 φορές.

 


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο