Scroll to Top

5 τρόποι για να χάσετε βάρος στον… ύπνο σας!

By Freddo News / Published on Τρίτη, 12 Ιούλ 2016 12:15 ΜΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 5 τρόποι για να χάσετε βάρος στον… ύπνο σας! / 1030 views

ΗΥΦΓΗΦΓ

Με λίγες ώρες ύπνου κερδίζεις όχι μόνο νεύρα, αλλά και κιλά. Η έρευνα δείχνει ότι όταν κοιμάσαι λιγότερο από 8 ώρες κάθε βράδυ αυξάνεις αυτόματα τα επίπεδα κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες, που ρυθμίζει ένα ευρύ φάσμα διαδικασιών σε όλο το σώμα, συμπεριλαμβανομένου του μεταβολισμού.

Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι να μεταστρέψεις την κακή πορεία του μεταβολισμού σου κατά τη διάρκεια της νύχτας.

1. Κάνε βάρη όσο πιο αργά μπορείς
Αν είσαι από τους τύπους που πάνε γυμναστήριο μετά τη δουλειά για να “αποφορτιστούν”, προτίμησε να τρέξεις κατευθείαν στον πάγκο με τα βαράκια. Ετσι θα ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου για τις επόμενες 16 ώρες, σύμφωνα με το International Journal of Sport Nutrition.

2. Αναβάθμισε την πρωτεΐνη σου
Τροφοδότησε τους πεινασμένους σου μυς με πρωτεΐνη καζεΐνης (casein), αντί για καθαρή πρωτεΐνη γάλακτος (whey), αν τα protein shakes ανήκουν στη ρουτίνα σου μετά το γυμναστήριο. Η καζεΐνη είναι μια πρωτεΐνη αργής καύσης που διαρκεί τουλάχιστον 8 ώρες, άρα θα κινητοποιήσει τον μεταβολισμό σου κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Ολλανδοί ερευνητές βρήκαν ότι η καζεΐνη επαυξάνει την σύνθεση πρωτεΐνης, πράγμα που βοηθά να κόψεις επιπλέον 35 θερμίδες ημερησίως για κάθε 500 γρ. νέων μυών που κερδίζεις.

3. Μπορείς να ξεπαγιάσεις ελεύθερα
Ενα παγωμένο ντους κάνει πολύ περισσότερα από το να απομακρύνει το γαλακτικό οξύ που παράγει ο οργανισμός μετά την προπόνηση. Μελέτη στο PLoS ONE έδειξε ότι 30 δευτερόλεπτα σε παγωμένες συνθήκες είναι αυτό που χρειάζεται το σώμα για να ενεργοποιήσει το καφέ λίπος, το οποίο, όταν μπει σε λειτουργία, θα κάψει ακόμα και 400 θερμίδες ενώ εσύ κοιμάσαι.

Μην παραλείψεις να βάλεις και το κεφάλι κάτω από τη βρύση: το περισσότερο καφέ λίπος αποθηκεύεται στο πίσω μέρος του λαιμού σου και στους ώμους.

4. Αλλαξε ρόφημα
Τα φλαβονοειδή που περιέχει το πράσινο τσάι ενισχύουν τον μεταβολισμό σου – και, στην τρίτη κούπα της ημέρας, θα αρχίσεις να καις 3,5% περισσότερες θερμίδες τη νύχτα, σύμφωνα με το American Journal of Clinical Nutrition.

Και μη νομίζεις ότι οι ποσότητα καφεΐνης που περιέχει είναι μηδαμινή. Είναι τόση όση χρειάζεσαι για να προλάβεις τις ειδήσεις των 9, αλλά να μην μείνεις και ξύπνια όλο το βράδυ.

5. Κοιμήσου στη δροσιά
Με αναμμένη θέρμανση τη νύχτα, δεν αυξάνεις μόνο το λογαριασμό της ΔΕΗ, αλλά και τα κιλά σου.

H έρευνα δείχνει ότι αν καταφέρεις να κοιμάσαι σε μια σταθερή θερμοκρασία των 17º C, θα καις 7% περισσότερες θερμίδες στον ύπνο σου, εφόσον το σώμα σου θα δουλεύει για να κρατήσει την θερμοκρασία του.

 

Πηγή: womenshealthellas.gr


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο