Scroll to Top

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά, δυο εβδομάδες πριν τις διακοπές!

By Freddo News / Published on Σάββατο, 02 Ιούλ 2016 10:20 ΠΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά, δυο εβδομάδες πριν τις διακοπές! / 1524 views

b114be8cf50a0a3ad04167daebc67e3f_L

Αν θέλετε να ξεφουσκώσετε, να ρίξετε το τοπικό πάχος και να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά μέχρι τις διακοπές, φυσικά και γίνεται. Αλλά, ας είμαστε ειλικρινείς, δεν πρόκειται ποτέ να χτίσετε κοιλιακούς σε 14 ημέρες μόνο.

Η διατροφή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σε αυτή την προσπάθεια, επομένως απαγορεύεται οποιασδήποτε μορφής καφεΐνη που προκαλεί φούσκωμα, η λευκή ζάχαρη, το αλκοόλ και οι επεξεργασμένες τροφές.

Για την καταπολέμηση του τοπικού πάχους θα χρειαστείτε προπόνηση έως και πέντε φορές την εβδομάδα με προπονήσεις αντιστάσεων, για μυική ενδυνάμωση. Τα λάστιχα αντιστάσεων θα δυναμώσουν τους κάτω κοιλιακούς μυς και τη μέση σας, ώστε να αποκτήσετε δύναμη στον κορμό. Χρησιμοποιήστε τα, επίσης, για να δουλέψετε τα χέρια  και κάντε με αυτά διατάσεις μηριαίου. Έπειτα, ξεκινήστε ασκήσεις «σανίδα» – βάλτε στόχο να μένετε στη στάση σανίδα για 30 δευτερόλεπτα τουλάχιστον σε ίσια και 30 δευτερόλεπτα σε πλάγια στάση, με 4 επαναλήψεις.

womanshealth.gr


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο