Scroll to Top

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά σε 2 εβδομάδες!

By Freddo News / Published on Τρίτη, 12 Ιούλ 2016 10:44 ΠΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά σε 2 εβδομάδες! / 2048 views

how-to-get-a-flat-belly

Αν θέλεις να ξεφουσκώσεις, να ρίξεις το τοπικό πάχος και να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά μέχρι τις διακοπές, φυσικά και γίνεται. Αλλά, ας είμαστε ειλικρινείς, δεν πρόκειται ποτέ να χτίσεις κοιλιακούς σε 14 ημέρες μόνο.

Η διατροφή σου παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σε αυτή την προσπάθεια, επομένως κόψε μαχαίρι οποιασδήποτε μορφής καφεΐνη που σε φουσκώνει, τη λευκή ζάχαρη, το αλκοόλ και τις επεξεργασμένες τροφές.

 

Για να πολεμήσεις το τοπικό πάχος θα χρειαστεί να προπονείσαι έως και πέντε φορές την εβδομάδα με προπονήσεις αντιστάσεων, για μυική ενδυνάμωση. Τα λάστιχα αντιστάσεων θα δυναμώσουν τους κάτω κοιλιακούς μυς και τη μέση σου, ώστε να αποκτήσεις δύναμη στον κορμό. Χρησιμοποίησέ τα, επίσης, για να δουλέψεις τα χέρια σου και κάνε με αυτά διατάσεις μηριαίου. Έπειτα, ξεκίνα ασκήσεις «σανίδα» – βάλε στόχο να μένεις στη στάση σανίδα για 30 δευτερόλεπτα τουλάχιστον σε ίσια και 30 δευτερόλεπτα σε πλάγια στάση, με 4 επαναλήψεις.

 

Πηγή: womenshealthellas.gr


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο