Scroll to Top

Ειρήνη Δανιήλ: Οι 3 καλύτερες και εύκολες ασκήσεις για την καραντίνα!

By freddo1 / Published on Παρασκευή, 04 Δεκ 2020 01:18 ΠΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ειρήνη Δανιήλ: Οι 3 καλύτερες και εύκολες ασκήσεις για την καραντίνα! / 763 views

Η κλεισούρα δεν μας βοηθά ψυχολογικά και η ανάγκη ώστε να βρούμε τρόπους εκτόνωσης είναι έντονη. Οι  παρακάτω ασκήσεις  απαιτούν πολύ λίγο από το χρόνο σου αλλά είναι επιλεγμένες έτσι ώστε να σου δίνουν την απαραίτητη ενέργεια, να βελτιώνουν τη διάθεσή σου και να σε βοηθούν να αποκτήσεις μια άψογη σιλουέτα καθώς γυμνάζουν όλο το σώμα

 

1.Περπάτημα

Το περπάτημα είναι η ιδανική άσκηση για ένα μεγάλο εύρος κοινωνικών ομάδων. Όχι απαραίτητα τους ανθρώπους που κάνουν πρωταθλητισμό στο υψηλότερο επίπεδο – αν και ακόμα και σε αυτούς μπορεί να δώσει κάτι – αλλά στον περισσότερο κόσμο.

Η μέτρια άσκηση βελτιώνει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και μειώνει τον κίνδυνο αναπνευστικών παθήσεων. Αν και είναι απαραίτητη σε όλα τα στάδια της ζωής, καθίσταται ιδιαίτερα σημαντική μετά την εμμηνόπαυση, όταν η ορμονική κατάπτωση γίνεται πιο έντονη.

Το σωστό περπάτημα υπαγορεύει αρχικά να υπάρχει ένας σταθερός ρυθμός. Ιδανικά, προκειμένου να θεωρηθεί γυμναστική και να ενεργοποιηθεί το σώμα, πρέπει να γίνεται σε ένα πιο γρήγορο τέμπο από ότι το καθημερινό βάδισμα.

 

  1. Σκάλες

Χρησιμοποιούμε τις σκάλες. Πριν από οποιαδήποτε γυμναστική, είναι πολύ σημαντικό το ζέσταμα, ώστε να χαλαρώσουν οι μύες σου και να πέσει η πίεση του αίματός σου. Επομένως, καλό είναι να ξεκινήσεις με το να ανεβοκατεβαίνεις τη σκάλα για περίπου 5 λεπτά. Μια καλή ιδέα είναι, τις λιγοστές έστω φορές που θα χρειαστεί να μετακινηθούμε εκτός σπιτιού, να μην χρησιμοποιήσουμε τον ανελκυστήρα, αλλά να ανέβουμε από τη σκάλα, και ιδανικά με γρήγορο ρυθμό.

  1. Ποδήλατο

Η ποδηλασία είναι μια αερόβια άσκηση που προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία. Μπορεί να συμβάλλει στην διαμόρφωση ενός υγιούς τρόπου ζωής, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά.

Για να κρατήσεις το σώμα σου σε σωστή θέση, αυτό συνεπάγεται επίπεδη πλάτη, τους ώμους κάτω, μακριά από τα αυτιά, και το στομάχι ελαφρώς ρουφηγμένο. Αυτή η στάση του σώματος είναι ιδανικά εργονομική, καθώς αποτρέπει την κούραση και τους τραυματισμούς, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει τη μέγιστη χρήση των μυών των ποδιών και των γλουτιαίων!

 

Ευχαριστούμε πολύ την Ειρήνη Δανιήλ, γνωστή personal trainer και υπεύθυνη για τα κορμιά πολλών διάσημων από μικρή ασχολήθηκε με τον αθλητισμό και μέχρι σήμερα μετρά πολλές διακρίσεις, ούσα πρωταθλήτρια Ελλάδας στο έπταθλο, μέλος της εθνικής ομάδας, personal trainer και Φυσικοθεραπεύτρια.


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο