Scroll to Top

Foot Stretching: 5 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις αν φοράς τακούνια!

By Freddo News / Published on Κυριακή, 07 Αυγ 2016 10:24 ΠΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Foot Stretching: 5 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις αν φοράς τακούνια! / 1425 views

doutzen-kroes-76229-678x381

Τα ψηλά τακουνιά δημιουργούν προβλήματα, όπως φλεγμονές και πόνο κάτω από το πέλμα, κότσια, γαμψά δάχτυλα, ανατομικές ανωμαλίες, ακόμα οσφυαλγία και διαστρέμματα όταν υπάρχει αστάθεια κατά τη βάδιση. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να φοράμε ψηλοτάκουνα παπούτσια μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και όχι σε καθημερινή βάση και για πολλές ώρες.

Ένα τακούνι 2,5-3 πόντων που προσφέρει άνεση και σωστή στήριξη του σώματος, είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση, αλλά ακόμη και αν επιλέγεις πιο ψηλά τακούνια έχουμε 5 ασκήσεις stretching που μπορείς να κάνεις μετά το γραφείο και να ανακουφίσεις τα πόδια σου!

Δάχτυλα, κάλους, και στρες

footstretch1

Πόνους στα πόδια και τα οστά κνήμης

1

Ευθυγράμμιση ποδιών, και δυσλειτουργίες και πόνο σε γόνατα και αστραγάλους

2

Αχίλλειο τένοντα και πέλματα

3

Τενοντίτιδα και πόνο στο μεγάλο δάχτυλο

4


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο