Scroll to Top

Ρυτίδες «τέλος» με 10 τροφές!

By Freddo News / Published on Τρίτη, 29 Μαρ 2016 12:01 ΜΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ρυτίδες «τέλος» με 10 τροφές! / 1477 views

_Media_Default_ArticleImage__newego_LARGE_t_821_106167110_type12550

Αυτές οι τροφές πολύ πλούσιες και αντιοξειδωτικά και εξασφαλίζουν μια νεανική εμφάνιση, χάρη στην ικανότητά τους να προλαμβάνουν τις ρυτίδες αλλά και να λειαίνουν την όψη όσων έχουν ήδη εμφανιστεί.

Καρότα

Είναι σημαντική πηγή βήτα-καροτίνης η οποία μετατρέπεται σε βιταμίνη Α και βοηθάει την επιδερμίδα να παραμένει ενυδατωμένη και απαλή. Η βήτα καροτίνη υπάρχει σε μεγάλη συγκέντρωση σε όλα τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν πορτοκαλί χρώμα, γι’ αυτό καλό είναι να τρως επίσης ροδάκινα, βερίκοκα κ.λπ.

Μέλι

Η αντιοξειδωτική και αντιική δράση του μελιού είναι ευεργετική για το δέρμα. Μπορείς όχι μόνο να το φας αλλά και να το απλώσεις σαν μάσκα προσώπου.

Ελαιόλαδο και ελιές

Η βιταμίνη Ε συμβάλλει στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών που προκαλούν γήρανση του δέρματος και βοηθάει στην ενυδάτωση της επιδερμίδας.

Ξηροί καρποί

Αποτελούν πολύ καλή πηγή λιπαρών οξέων, ενώ κάποιοι –όπως τα αμύγδαλα- περιέχουν και βιταμίνη Ε που συμβάλλει στην υγεία του δέρματος. Επίσης, έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και βοηθούν στην περίπτωση που υπάρχει ακμή ή έκζεμα.

Αβοκάντο

Εκτός από καλά λιπαρά οξέα, τα αβοκάντο είναι πλούσια και σε γλουταθειόνη που έχει ιδιαίτερα αντιγηραντική δράση. Η συγκεκριμένη ουσία αποτοξινώνει τον οργανισμό και καταπολεμά ρυτίδες και ακμή.

Γιαούρτι

Τα προβιοτικά καταπολεμούν την ερυθρότητα και τους ερεθισμούς του δέρματος, ενώ το βοηθούν να παραμένει υγιές εκ των έσω. Για καλύτερα αποτελέσματα προτίμησε γιαούρτι που δεν έχει υποστεί πολλή επεξεργασία ή κεφίρ.

Ρόδι

Περιέχει αντιοξειδωτικά που προλαμβάνουν την καταστροφή του κολλαγόνου, βοηθώντας έτσι να μην εμφανίζονται ρυτίδες. Τα ίδια συστατικά υπάρχουν επίσης στα κεράσια και τα μούρα.

Ντομάτες

Το λυκοπένιο που ο οργανισμός παίρνει από τις ντομάτες είναι ένα πολύ ισχυρό αντιοξειδωτικό που προλαμβάνει τη φθορά που προκαλεί στο δέρμα η ακτινοβολία UV σε ποσοστό έως και 30%!

Ψάρι

Εάν το δέρμα σου είναι ξηρό είναι σκόπιμο να βάλεις στη διατροφή σου περισσότερες τροφές με καλά λιπαρά οξέα που βοηθούν στην ενυδάτωσή του. Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός και η σαρδέλα, θρέφουν την επιδερμίδα χάρη στα ωμέγα-3.

Πράσινο τσάι

Τα αντιοξειδωτικά του συμβάλλουν στην υγιή ανάπτυξη των κυττάρων και στην διατήρηση του κύκλου της ζωής τους, εξασφαλίζοντας την ανανέωσή τους. Έτσι, βοηθούν το δέρμα να παραμένει νεανικό.

Πηγή: shape.gr


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο