Scroll to Top

Θέλεις να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά; Τότε σταμάτα να κάνεις αυτά τα 4 λάθη!

By freddo1 / Published on Κυριακή, 24 Ιούλ 2016 10:03 ΠΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Θέλεις να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά; Τότε σταμάτα να κάνεις αυτά τα 4 λάθη! / 1601 views

largekljjh_4a644

Λίγο πολύ όλες ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να καταφέρουμε να αδυνατίσουμε. Σωστή διατροφή, πολύ νερό και εντατική άσκηση είναι τα τρία μαγικά κλειδιά της επιτυχίας!

Ακολουθώντας, λοιπόν, κι εσύ ένα σωστό διατροφικό πρόγραμμα κατάφερες επιτέλους να χάσεις τα κιλά που σε βασανίζουν σύμφωνα με το queen.gr. Επόμενος στόχος σου; Μα φυσικά να αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά που πάντοτε ονειρευόσουν.

Αν προσπαθείς και δε βλέπεις αποτέλεσμα, τότε αναρωτήσου αν κάνεις ένα (ή περισσότερα) από τα παρακάτω βασικά λάθη:

Καταναλώνεις πολλά light αναψυκτικά: Σύμφωνα με έρευνες, τα άτομα που καταναλώνουν άφθονη ποσότητα αναψυκτικών (ακόμη και τύπου light) μέσα στην ημέρα, τείνουν να λαμβάνουν περισσότερες θερμίδες από εκείνα που προτιμούν το νερό ή το τσάι.

Τρως απ’έξω πολύ συχνά: Τι κι αν παρήγγειλες μόνο μια σαλάτα; Ένα είναι το μόνο σίγουρο, δε γνωρίζεις τι υλικά και πόση ποσότητα χρησιμοποιούν ανά μερίδα. Ποιο το νόημα, λοιπόν, να φας μια σαλατούλα αν «κολυμπά» στο λάδι ή στις παχυντικές σως; Φρόντισε από εδώ και στο εξής να ετοιμάζεις μόνη σου τα γεύματά σου.

Καταπολεμάς τις κρίσεις άγχους σου με γλυκά: Παρόλο που προσέχεις τη διατροφή σου, όταν αγχώνεσαι ή στενοχωριέσαι για κάτι το ρίχνεις στα… γλυκά! Η βάφλα, οι σοκολάτες και τα ζαχαρωτά φαντάζουν ιδανική παρηγοριά, όμως αν θες να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά θα πρέπει να τα απαρνηθείς. Έχε πάντα στην τσάντα σου μπάρες δημητριακών με μαύρη σοκολάτα, ανάλατους ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα για τις… δύσκολες ώρες.

Έχεις «κολλήσει» στην αερόβια άσκηση: Κάθεσαι με τις ώρες πάνω στο διάδρομο και δε λες με τίποτα να δοκιμάσεις κάποια άλλη μορφή άσκησης. Και γιατί να το κάνεις άλλωστε; Έχεις διαβάσει παντού πως η αερόβια άσκηση βοηθά στο αδυνάτισμα. Δεν έχεις άδικο, αλλά ήρθε η ώρα να πας ένα βήμα παρακάτω! Εντάσσοντας στο πρόγραμμά σου τις ασκήσεις με βάρη θα καταφέρεις να… γραμμώσεις σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο