Scroll to Top

Μόνο στην Freddo: Τα «φαβορί» που έπεσαν κάτω από τη βάση

By freddo1 / Published on Κυριακή, 30 Οκτ 2016 19:20 ΜΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μόνο στην Freddo: Τα «φαβορί» που έπεσαν κάτω από τη βάση / 1074 views

14886343_10210861656115186_488551384_n

Του Δημήτρη Μαστοράκη-Εφημερίδα Freddo

Η τηλεοπτική σεζόν ξεκίνησε, ωστόσο τα πρώτα στοιχεία που έρχονται από την AGB και αφορούν τις μετρήσεις τηλεθέασης δεν είναι τα καλύτερα δυνατά, για αρκετά τηλεοπτικά προγράμματα -που στο παρελθόν μεσουρανούσαν-, όπως και για ορισμένα νέα πρότζεκτ, τα οποία βρίσκονται σε… δύσβατα μονοπάτια.

«ΣΟΥΚΟΥ» 7%

Η Μαρία Μπεκατώρου και η τηλεοπτική της παρέα δεν έχουν καταφέρει να πείσουν τον τηλεθεατή, και αυτό φαίνεται από τα ποσοστά τηλεθέασης, τα οποία παραμένουν χαμηλά. Στο πλευρό της παρουσιάστριας, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος μοιάζει εκτός εαυτού και, παρόλο που στο παρελθόν έχει πείσει τον κόσμο με το εκάστοτε τηλεοπτικό προϊόν όπου καλείται να συμμετάσχει, αυτή τη φορά φαίνεται να μη βρίσκει εύκολα τα βήματά του.

«ΕΛΕΝΗ» 13,5%

Η -εμφανώς αδυνατισμένη- Ελένη Μενεγάκη αντιμετωπίζει προβλήματα με τον… θρόνο της, κι αυτό αποτυπώνεται στις τηλεθεάσεις που σημειώνουν ιδιαίτερη πτώση σε σχέση με την περσινή σεζόν. Συγκεκριμένα, η γλυκιά Ελένη δέχεται «αλλεπάλληλα πυρά» από τη νέα μεσημεριανή συνήθεια του Star, την τουρκική τηλεοπτική σειρά «Bahar», η οποία ισοπεδώνει σχεδόν καθημερινά τη μεσημεριανή εκπομπή του Alpha. Οπως είναι φυσικό, η Ελένη Μενεγάκη δεν είναι διατεθειμένη να παραδώσει τα όπλα και αναμένεται να περάσει σύντομα στην αντεπίθεση, με νέες τονωτικές ενέσεις στην εκπομπή της.

«Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ» 10%

Ο Γρηγόρης φάνηκε από την πρώτη χρονιά που υλοποίησε την εκπομπή μαγειρικής ότι βρίσκεται έξω από τα νερά του, και αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται και από τις προθέσεις του ΑΝΤ1. Ο παρουσιαστής δεν πέτυχε με το τελευταίο εύρημα της εκπομπής, τα εξωτερικά γυρίσματα της εκπομπής σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, και η «Μαμά» ετοιμάζεται να αποσυνδεθεί από την πρίζα μέχρι το τέλος Δεκέμβρη. Το μεγάλο κομμάτι από την τηλεοπτική πίτα στην απογευματινή ζώνη κερδίζουν η Τατιάνα και ο Χρήστος Φερεντίνος με το «Deal».

«JENNY JENNY» 7%

Άλλη μία εκπομπή που έφυγε από το MEGA με προορισμό το Μαρούσι και τον ΑΝΤ1, δείχνει αδύναμη να σταθεί στα πόδια της στον δύσκολο ανταγωνισμό της πρωινής ζώνης του Σαββατοκύριακου. Η Τζένη Μπαλατσινού βρίσκεται απέναντι σε Ναταλία Γερμανού και Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και μπορεί το «Jenny Jenny» να ξεχωρίζει για τη θεματολογία του σε σχέση με το «Επιτέλους Σαββατοκύριακο» και το «Σπίτι μου, σπιτάκι μου», ωστόσο οι τηλεθεατές φαίνεται πως προτιμούν το παλιό, καλό, «πατροπαράδοτο» πρωινάδικο.

 

«ΜΠΡΟΥΣΚΟ» 18%

Ο τυφώνας που προκαλεί χαμηλές τηλεθεάσεις στο κανάλι του Αμαρουσίου φαίνεται πως παρέσυρε και την πιο επιτυχημένη σειρά του σταθμού, με τα ποσοστά τηλεθέασης να παρουσιάζουν μείωση σε σχέση με την πολύ επιτυχημένη περσινή σεζόν. Η σειρά έχει το φανατικό της κοινό, ωστόσο αυτό δεν είναι αρκετό για να την κρατήσει στην κορυφή της τηλεθέασης, όπου το «Μπρούσκο» δέχεται πολιορκία από την -πολλοστή – επανάληψη του «Ευτυχισμένοι μαζί» στο Mega.

«ΑΝΤ1 NEWS» 14%

Το γρήγορα εναλλασσόμενο σε θέματα επικαιρότητας δελτίο του Alpha, με anchorman τον Αντώνη Σρόιτερ, δείχνει ικανό να τα βάλει με τα «Nέα του ΑΝΤ1» και τη δυναμική Μαρία Χούκλη. Τα συγκεκριμένα δελτία προβάλλονται την ίδια ώρα και το δελτίο του ΑΝΤ1 χάνει συνεχώς τη δυναμική του απέναντι σε εκείνο του Alpha, κάτι που γίνεται αντιληπτό από τα ποσοστά τηλεθέασης.

«ΞΑΝΑΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ» 11%

Η επιστροφή του «ασώτου υιού» στον Alpha σηματοδότησε αυτόματα και την ανανέωση της μεσημεριανής ψυχαγωγίας του σταθμού. Ή μήπως όχι; Μέχρι στιγμής, η δεύτερη απόπειρα του Νίκου Μουτσινά στα ίδια τηλεοπτικά μετερίζια μαζί με τη Μαρία Ηλιάκη και τη Μαίρη Συνατσάκη δεν έχει κερδίσει -προς το παρόν- το παλιό του κοινό, που του χάριζε απλόχερα τεράστια ποσοστά τηλεθεάσεων, της τάξεως του 30%-35%.

«LIVE U» 7,5%

Η Πόπη Τσαπανίδου συνεχίζει να κάνει αυτό που ξέρει καλά. Κρατάει τον τηλεθεατή ενημερωμένο και παράλληλα δίνει μικρές «ανάσες» στη θεματολογία της εκπομπής της με πιο ανάλαφρα θέματα. Το «μοντέλο» αυτό ωστόσο δεν φαίνεται πως λειτουργεί εξίσου καλά με το παρελθόν, εκτός κι αν η δημοσιογράφος κούρασε με την πρωινή της καθημερινή τηλεοπτική παρουσία. Το Star συνεχίζει να στηρίζει την παρουσιάστρια 100%, παρόλο που η εκπομπή της κάνει χρόνο με τον χρόνο χαμηλότερα νούμερα τηλεθέασης. Αξίζει να σημειωθεί πως ο ανταγωνισμός στην πρωινή ενημερωτική ζώνη είναι από τους πιο έντονους σε όλες τις τηλεοπτικές ζώνες καθημερινά.

MEGA: Η συνεχόμενη επανάληψη «σώζει» το 15-44 16%

Μπορεί το Mega να θεωρείται από αρκετούς «τελειωμένη υπόθεση», ωστόσο το πάλαι ποτέ megaλο κανάλι καταφέρνει να σταθεί ανάμεσα στα… θεριά και με συνεχείς επαναλήψεις κρατάει το δυναμικό κοινό (ηλικίας 15-44 ετών) «καρφωμένο» στην τηλεοπτική συχνότητα της Μεσογείων. Το -άλλοτε- πανίσχυρο Mega φιγουράρει καθημερινά στις πρώτες θέσεις στους πίνακες της AGB, με τον τηλεθεατή να δείχνει την προτίμησή του στο παλιό και επαναλαμβανόμενο πρόγραμμα του σταθμού.

 


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο