Scroll to Top

Σύσφιξη και αδυνάτισμα: Tips για να τα καταφέρετε

By Freddo News / Published on Τρίτη, 05 Ιούλ 2016 09:12 ΠΜ / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύσφιξη και αδυνάτισμα: Tips για να τα καταφέρετε / 1740 views

ef73103fac4c00407e53e7fabec38867_L

Τα αδύνατα απλώς κορμιά δεν είναι hot. Μπορεί τριγύρω μας να κυκλοφορούν πολλές αδύνατες γυναίκες, αλλά αυτές που τραβάνε τα αντρικά (και γυναικεία) βλέμματα είναι κυρίως τα σφριγηλά κορμιά, χωρίς ίχνος κυτταρίτιδας. Τι πιο σέξι και υγιές, από το να βλέπεις ένα σφιχτό και γυμνασμένο σώμα; Πως όμως μπορούμε να πετύχουμε τη σύσφιξη του σώματός μας και να βελτιώσουμε την εικόνα του; Δείτε και πράξτε… αναλόγως:

Γυμναστική η θαυματουργή: Ασκηθείτε τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα. Γυμνάστε όλες τις μυϊκές σας ομάδες. Επιλέξτε κυρίως αερόβια προγράμματα, τα οποία βοηθούν στο κάψιμο λίπους. Ακολουθήστε το εξής tip: Δοκιμάστε να παρεμβάλλετε διαστήματα έντονης προσπάθειας στην προπόνησή σας. Τι εννοούμε με αυτό; Όταν κάνετε διάδρομο ή ποδήλατο, 30 λεπτά, καλό θα ήταν να διακόπτατε τη μονότονη ροή σας, με διαστήματα περισσότερης έντασης. Για παράδειγμα, καλό θα ήταν να κάνετε 7 λεπτά γρήγορο βάδην και 3 γρήγορο τρέξιμο (επί τρεις φορές). Αν έχετε περισσότερη αντοχή, χωρίστε το δεκάλεπτο σε 5 λεπτά τρέξιμο, 5 λεπτά γρήγορο βάδην. Η τακτική συγκαταλέγεται ανάμεσα στις αποτελεσματικότερες μεθόδους απώλειας βάρους και ακολουθείται από τους περισσότερους διάσημους της showbiz. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανεβαίνουν οι σφυγμοί της καρδιάς, οι οποίοι όμως παραμένουν ψηλά ακόμα και όταν η ένταση της άσκησης πέφτει. Το σώμα αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει περισσότερη ενέργεια, προσπαθώντας να προσαρμοστεί μεταξύ έντονης και μέτριας άσκησης. Και εσείς τι κερδίζετε από όλα αυτό; Περισσότερο ιδρώτα και λιγότερες…

θερμίδες!

Πιείτε πολύ νερό και προσέχετε τις τροφές που καταναλώνετε το βράδυ: Το νερό είναι θαυματουργό, αυτό το γνωρίζετε. Ενυδατώστε τον οργανισμό σας και μειώστε την ποσότητα υδατανθράκων που λαμβάνετε τις βραδινές ώρες. Προτιμήστε καθαρή πρωτεΐνη και φροντίστε να καταναλώνετε τα γεύματά σας μέχρι τις 9.00μ.μ. Επιπλέον, μπορείτε να καταναλώνετε και μερικά ποτήρια πράσινου τσαγιού ( ζεστό ή παγωμένο).

Ενυδατώστε την επιδερμίδα σας με ειδικές κρέμες και κάνετε συχνά scrub. Δεν είναι απαραίτητο να ξοδέψετε άπειρα χρήματα και να αγοράσετε προϊόντα, αφού η μητέρα φύση έχει φροντίσει να μας εφοδιάσει με αρκετά θαυματουργά υλικά τα οποία μπορούν εύκολα και άμεσα να αποχαιρετίσουν την όψη πορτοκαλιού από το σώμα σας.

Κάνετε βάρη: Πολύ καλή η αερόβια γυμναστική, όπως αναφέραμε και προηγουμένως αλλά μην επικεντρωθείτε μόνο εκεί. Πείτε ναι στις πολλές επαναλήψεις των ασκήσεων με βάρη, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να γραμμώσετε γρηγορότερα και να κάψετε λίπος.

Πηγή: queen.gr


Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο